Best i test

Lengst erfaring

Uslåelig service

0
Trampolinspecialisten kundvagnsikon
0 kr
Handlekurven er tom
handlekurv: 0 kr
0
Handlekurven er tom

Ditt kjøp

Hva gjelder når du handler hos Trampolinspecialisten? Her finner du informasjon om levering, fjernhandel og kjøpsvilkår.

Levering

Vi tilbyr levering hjemme hos deg til rabattpris i hele Norge. Fraktprisen vises etter at du har fylt ut postnummeret ditt på handlekurvsiden.

Hente på lageret

Hvis du bor i nærheten av Oslo, er du hjertelig velkommen til vårt hentelager ved Vestby for å hente trampolinen. På hentelageret har vi også flere monterte trampoliner du kan se og prøve selv.

Generelt

Nedenfor finner du informasjon som det kan være greit for deg som kunde å vite og som hjelper deg til å være trygg når du handler hos oss, for eksempel priser, betalingsmåter, leveransemåter, angrerett samt garantier og service. Trampolinespesialisten overholder naturligvis gjeldende kjøpsrett og anbefalingene fra den svenske Allmänna Reklamationsnämnden.

Priser

Alle priser på siden oppgis i NOK. Prisene inkluderer 25 % mva. Hvis den aktuelle mva-satsen endres, forbeholder vi oss retten til å justere prisene tilsvarende. Vi tar forbehold om eventuelle trykk- og skrivefeil.

Betaling

Kort

Vi aksepterer Visa og Mastercard. Kortkjøp medfører ingen ekstraavgift for deg som kunde. Summen blir ikke debitert betalingskortet ditt før vi sender leveransen. Hvis du velger å betale med bank- eller kredittkort, skjer betalingen via vår leverandør av betalingstjenester Samport. Ingen kortopplysninger er tilgjengelige for oss i Trampolinespesialisten, og Samport oppfyller alle krav til trygg behandling av kortinformasjon. All kommunikasjon i sammenheng med kortkjøp skjer med SSL-kryptering, noe som innebærer at ingen uvedkommende kan se kortopplysninger.

Faktura

Ved fakturabetaling sendes fakturaen med brev eller e-post til den adressen som er angitt på bestillingen din. Betalingsvilkår ved fakturabetaling er følgende: Du har 10 dagers betalingstid, og en fakturaavgift på 50 NOK kommer i tillegg.

Ved forsinket betaling kan det påløpe en påminnelsesavgift på 50 NOK. Vanlig kredittsjekk uten bekreftelseskopi foretas, og levering foretas kun til adresser registrert i folkeregister.

Fakturaen er din kvittering. Dersom fakturaen ikke betales, forbeholder vi oss retten til å heve kjøpet.

Levering og frakt

Du kan velge mellom å hente varer på våre salgssteder og å få varene sendt hjem til deg. Hvis du velger å få varer sendt til deg, sendes de enten med Posten eller DHL, avhengig av kollistørrelse. Vanlig leveringstid er 3-5 arbeidsdager. En fraktkostnad, som bestemmes av kollis størrelse og vekt, kommer i tillegg. Denne kostnaden fremkommer tydelig i handlekurven etter at du har valgt leveringsmåte og hvis det er angitt et postnummer. Hvis det skulle oppstå forsinkelser med leveransen uten at vi har informert deg om dette, ber vi deg kontakte oss via telefon eller e-post.

Hvis forsendelsen sendes med posten, får du en melding med informasjon om hvor du kan hente pakken. For frakt med DHL gjelder avtalen som inngås mellom deg og DHL på telefon, og derfor trenger vi telefonnummeret ditt ved bestilling. DHL sendes et forslag om leveringstid til deg, og skulle ikke dette passe, er det mulig å endre det til et tidspunkt som passer for deg.

Hvis pakken og/eller innholdet er skadd når du får det, bør du omgående melde fra om dette på stedet. Hvis du har hentet og åpnet pakken, og oppdager en skade, så skal du sende produktet tilbake til oss. Husk å beholde emballasjen.

Angrerett

Du har en generell, lovfestet angrerett på 14 dager fra det tidspunktet du har mottatt en bestilt vare. Produktet skal være i selgbar stand, med uskadd forpakning. Hvis du gjør bruk av angreretten, er du ansvarlig for returfrakten. Hvis det gjøres bruk av angreretten, tilbakebetales hele summen. Ta kontakt med oss på telefon eller e-post for å gjøre bruk av angreretten. Hvis varen er spesialbestilt etter ønske, gjelder ikke angreretten.

Reklamasjon / retur

Hvis en vare er feilaktiv eller feilekspedert, står vi for frakten. Ta kontakt med oss og fortell hvorfor du ikke er fornøyd per telefon eller e-post, så sender vi deg en returseddel. Når vi har fått tilbake varen, og konstatert at den ikke er skadd, betaler vi tilbake det beløpet du har betalt, samt avgifter. Hvis du har bestilt flere varer enn den du har returnert, refunderer vi ikke avgiftene (dette skyldes at avgiftene er de samme uansett hvor mange varer som har bestilt). Ved retur er du ansvarlig for transportrisikoen.

Den svenske Konsumentköplagen/ARN gir deg retten til å reklamere en vare innen 3 år, under forutsetning av at varen var feilaktig ved levering. Meld eventuelle feil innen rimelig tid. Ved tvister vi ikke klarer å løse sammen anbefaler vi at du vender deg til Allmänna reklamationsnämnden. Vi følger alltid deres anbefalinger.

Garantier

Produktene våre har en garantitid på opp til 10 år. Garantitiden varierer imidlertid for ulike produkter, så vi oppfordrer deg til å kontrollere dette selv på produktsidene. Garantitiden er også oppgitt på kvitteringen.

Personopplysninger

Når du handler hos oss, angir du personopplysninger som navn, adresse, e-postadresse, telefonnummer og i enkelte tilfeller også personnummer. Denne informasjonen trenger vi for å kunne levere varen til deg, og også for behandling av garantisaker eller forsikringer. Personnummer er nødvendig ved eventuelle kredittopplysninger.

Personopplysningsansvarlig er Trampolinespesialisten, c/o Bring Warehousing AS, Gneisveien 18 (Berger Vest), 2020 Skedsmokorset, og vi som behandler personopplysninger i henhold til den svenske personopplysningsloven (1998:204). Opplysningene kan behandles av oss eller av noen samarbeidspartnere. Formålet med denne behandlingen er å kunne oppfylle våre forpliktelser overfor deg som kunde og informere deg om tilbud. Personopplysningene behandles også innenfor rammen av markeds- og kundeanalyser som utgjør grunnlag for markedsføring, metode- og forretningsutvikling og for å oppfylle det loven krever av oss.

For å kunne opprettholdet et godt servicenivå overfor deg som kunde dokumenterer vi all kundekommunikasjon. Du kan alltid forlange rettelser eller utdrag av opplysningene om deg, samt at vi fjerner informasjonen om deg fra vårt register.